15 iulie 2013

Inside Chernobyl (2012)- Filmed, edited and directed by Adrian Musto



Un film documentar foarte bine facut, intr-o zona greu accesibila. Subiectul legat de radiatii mereu o sa ma ingrijoreze, este mult prea periculos, cu urmari grave si de durata. Uneori vad viitorul foarte sumbru, chiar ma gandesc ce viata vor avea generatiile prezente. De fapt nimeni nu iti da nici o garantie, traiesti clipa, te bucuri de ea, atat. O sa va intrebati probabil de ce am pus un film pe tema asta. In primul rand este un film facut cu mult talent, echilibrat,cu o calitate buna a imaginii, pe o tema ce prezinta interes. Alt motiv este scopul acestui blog, nu vreau sa analizez doar lucrari de arta, vreau sa fie un dosar cu teme de inspiratie, cu principii de viata, cu aspecte pe care nu le putem evita, pentru ca a fi artist nu inseamna doar sa pictezi si atat. Trebuie sa construiesti totul pe baza unor idei, sa ai un mesaj, sa analizezi, sa arati ceva. Superficialitatea nu are ce cauta la un artist. Si pana la urma esti om, o persoana care trece prin nenorocirile, fericirile, incercarile, emotiile vietii. Mie mi se pare mai interesant sa aflu ce gandea Van Gogh si apoi sa vad o lucrare de-a lui. Cand privesti o lucrare trebuie sa fii curios, sa intelegi, sa simti. Blogul meu nu e un catalog de lucrari, eu il privesc ca pe un jurnal de al meu de idei, idei la care eu am rezonat, cu lucrari pe care am vrut sa le tin minte si pe care am vrut sa le arat si altora. Poate nu am reusit sa starnesc interesul de fiecare data, dar le-am postat cu drag.

Multumesc pentru cei care acceseaza paginile blogului si va urez vizionare placuta!